Bijna... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Daan en Nynke - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Daan en Nynke - WaarBenJij.nu

Bijna...

Door: Daan en Nynke

Blijf op de hoogte en volg Daan en Nynke

16 Augustus 2007 | Nederland, Groningen

Hallo lieve mensen,

het komt nu toch echt dichterbij. Over twee weken zitten wij al in het hopelijk zonnige Vietnam. We zijn nu druk bezig om afscheid te nemen van iedereen en natuurlijk niet te vergeten ook met onze tassen in te pakken.
We hebben er enorm veel zin in en hopen dat jullie ons via deze site in de gaten houden.

Liefs Daan en Nynke

  • 16 Augustus 2007 - 12:34

    Gea:

    JAAAAAAAAAAA ben de eerste met een reactie. Super hoor deze site, Ik ga jullie goed in de gaten houden natuulijk. Ik gaaf jullie straks ook mijn site en dan kunnen we elkaar berichtjes sturen.

    Liefs Gea

  • 16 Augustus 2007 - 12:56

    Loes:

    Hey! Leuk hoor, zo'n site... Ben nu al benieuwd naar de foto's en ervaring die jullie gaan krijgen! Ik zal zeker op de hoogte blijven ;-)
    Alvast goede vlucht, dat zal nog leuk worden hihi en fijne tijd! Jullie gaan wel lang zeg! :-)

  • 16 Augustus 2007 - 13:17

    Elroy.:

    waaaah Vietnam?! Das een heel andere vakantie dan frankrijk ;).
    Keep us updated ;)

    Veel plezier!

  • 16 Augustus 2007 - 17:30

    Michel:

    tof zo een sit.Natuurlijk ga ik deze site volgen,temeer dat jullie misschien op plaatsen komen,waar ik ook geweest ben . Harstikke leuk en veel plezier.

  • 16 Augustus 2007 - 17:42

    Ada En Willem.:

    Lieve nyn en daan,

    ook zullen wij jullie volgen op jullie reis naar vietnam. We vinden het vet gaaf dat jullie voor zo'n lange tijd zo ver weg gaan. Zullen jullie wel missen hoor!!

    groetjes en x Ada en Willem D.

  • 17 Augustus 2007 - 09:52

    Marije:

    nynke ga je missen dikke kus je liefste nichtje marije

  • 19 Augustus 2007 - 17:16

    Eline:

    Alvast héél veel plezier en ik heb de komende tijd heel wat waarbenjij.nu's bij de te houden! xxx

  • 20 Augustus 2007 - 14:02

    Oma:

    even een lieve groet van mij leuk om zo contact te hebben sorrij voor de type fouten jullie zullen nog druk worden met het lezen wat een leuk artikel in arts en auto ik dacht meteen aan jou nijnke heel veel liefs en knuffel oma

  • 20 Augustus 2007 - 20:56

    Hanna:

    Heel veel plezier in Vietnam, en vooral gaan genieten!.. we houden elkaar op de hoogte via de waarbenjij.nu!

    Cheers!
    Han

  • 22 Augustus 2007 - 09:54

    Antje:

    Heey,

    Alvast een hele goede reis en natuurlijk heel veel plezier in Vietman! Ben benieuwd naar jullie verhalen hier.

    Liefs Antje

  • 27 Augustus 2007 - 20:29

    Ab:

    heel veel plezier, en een hele goede reis
    gewenst ....

    WOUW WOUW WOUW WOUW

  • 28 Augustus 2007 - 19:19

    Joris & Eef:

    ik hoorde van joris dat jij naar vietnam gaat en heel toevallig vlieg ik maandag naar hanoi...weet niet of jullie gaan backpacken maar misschien kunnen we een stukje samen reizen?? zou natuurlijk wel gezellig zijn! onze weblog is evelienenleonie.waarbenjij.nu dus zo kunnen we contacten ofzo...misschien tot daar! groetjes en kus van joris en mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Oktober 2007

Laatste trip...

27 September 2007

Mist en Motregen

23 September 2007

Same, same, but different

20 September 2007

Veel gezien, weinig slaap

16 September 2007

Culinaire dagen
Daan en Nynke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 36164

Voorgaande reizen:

14 September 2015 - 30 November 2015

Zuid Amerika

20 November 2010 - 18 Februari 2011

Zuidoost Azië

28 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: