Ho Chi Minh City - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Daan en Nynke - WaarBenJij.nu Ho Chi Minh City - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Daan en Nynke - WaarBenJij.nu

Ho Chi Minh City

Door: Daan en Nynke

Blijf op de hoogte en volg Daan en Nynke

29 Augustus 2007 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Lieve mensen,

ook het 2e deel van de reis is voorspoedig verlopen. Van tevoren een heel pak papieren in moeten vullen, maar eenmaal bij de douane geen problemen.
Jaap stond gelukkig klaar op het vliegveld en was goed te zien :P
We zijn door de enorme drukke en broeierige stad naar zijn huis gereden om te gaan lunchen.
Vervolgens zijn we de stad in geweest om alvast de eerste dingen te bekijken en een indruk op te doen. Een compleet andere wereld, veel mooie dingen al gezien en gedaan.
Het is hier nu 8uur in de avond en we hebben net het avondeten op, ook dit was alweer erg smakelijk en much better dan het vliegtuigeten!
Het is nu tijd om wat te gaan drinken en dan vanavond niet te laat op bed, toch wel een vermoeiende reis achter de rug.
Heel veel liefs!

• 29 Augustus 2007 - 13:04

Ellen:

Klinkt allemaal goed ;)
    Blij dat jullie veilig aangekomen zijn!! En ik ben ontzettend benieuwd naar de verhalen die volgen... (had ik net bij het vorige verhaaltje ook al geprobeerd te posten, maar toen liep internet vast... tskk)
    Heel veel plezier!!
    xx Ellen

• 29 Augustus 2007 - 13:55

Teun:

derde poging vandaag (nu met internet explorer)om julie een mooie en avontuurlijke vakantie te wensen.
    leuk en boeiend jullie verhalen te lezen, maar geniet vooral van Vietnam!
    Liefs
    teun

• 29 Augustus 2007 - 15:47

Teun:

HARREEE

"Will the real TEUN GEURTS please stand up?"

Wat krijgen we nou zeg, hebben we hier te maken met een naamgenoot? Of probeert iemand zich voor te doen als de REAL teun geurts?

In ieder geval wil ik jullie een hele goede vakantie wensen. Doe Jaap de vrolijke groeten, en pas op voor de kakkerlakken. Tip: check je bed voordat je gaat slapen ;-).

Vrolijke groet
    Teun

ps. Hoe herken je teun geurts? Door de aanhef HARREEEEE! en een altijd vrolijke groet

• 29 Augustus 2007 - 18:01

Heleen:

Hee Nyn en Daan!

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Jullie zullen vast nog veel meer zien en meemaken, dus ik zal de berichten volgen! Heel veel plezier, geniet ervan!

xx

• 29 Augustus 2007 - 19:08

Judith, Mark & Kids:

Hee Daan en Nieken eeuuhh sorry Nynke-:), leuk dat we zo bij kunnen houden hoe het met jullie gaat. Had jullie nog een goede reis gesmst maar waarschijnlijk zaten jullie al int vliegtuig, dus bij deze: heel veel plezier en geniet ervan!

Groetjes Mark en Judith en heel veel kusjes van Max & Teddie

• 30 Augustus 2007 - 08:34

Gea:

Hey,
    Mooi om te horen dat alles goed verlopen is. Hopelijk hebben jullie daar een mooie tijd. Ik wacht gespannen af. Veel plezier daar. Oh ja daan, volgens mij was je zus gister op tv over het vrouwenvoetbal. Was op RTL4 en die achternaam kan toch bijna niet missen?!

Liefs, Gea

• 30 Augustus 2007 - 09:55

Loes:

Hey Daan en Nyn,
    Vet grappig, ben wel benieuwd hoe Jaap eruit ziet tussen al die vietnamezen! :) Zijn jullie ook duidelijk te onderscheiden daar op straat, of zijn er veel toeristen? VEel plezier iig!
    Groetjes!

ps. dat was ik inderdaad op tv ;-)

• 30 Augustus 2007 - 12:42

Eline:

hmm volgens mij doet ie t niet..maar goed ik zei dus: dat die vietnamezen heel mini zijn, kun je makkelijk over heen kijken! Blij dat jullie helemaal heel aangekomen zijn, heb nog op internet gekeken of jullie vlucht was aangekomen, maar kon de knop voor engelse versie van de website van het vliegveld niet vinden en mijn vietnamees is niet zo denderend...Maar iig nog heel veel plezier!!! xxx
    ps. ik ga morgen een poging doen een mailtje vanuit kuala lumpur te sturen, als ik dat met mn duffe hoofd niet vergeet

• 30 Augustus 2007 - 20:28

K-Rock:

Joo jo jo Homies
    K-rock in het pand.. moth!@uking moddervet dat jullie der zijn... Vooral als je koriander lekker vindt. Vergeet niet de Japanner uit te hangen. De bits zijn geduldig maar de familie leden niet!!

K-Rock en Easy-A