Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Daan en Nynke - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Daan en Nynke - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Door: Daan en Nynke

Blijf op de hoogte en volg Daan en Nynke

29 Augustus 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lieve mensen,

het eerste en grootste deel van de vliegreis is zeer spoedig verlopen. Half uur eerder aangekomen dan de planning zelfs! Daar staan we dan, vele uren films, muziek en computerspelletjes later, op het prachtige vliegveld van Kuala Lumpur, bij een internetzuil...
Nu is het 4 uurtjes wachten op onze volgende vlucht.
Jullie horen snel weer van ons!
Liefs Daan en Nynke

• 29 Augustus 2007 - 06:52

Pap En Mam:

hey lieve luitjes. Nu ik dit schrijf zijn jullie al aangekomen bij Jaap in Vietnam. Wij willen jullie een heel fijne vakantie wensen en hopen dat jullie heel veel kunnen gaan bekijken. Ook fijn is het om mee te kunnen genieten van jullie reis.
    Liefs pap en mam

• 29 Augustus 2007 - 07:56

Ada:

Hoi Nyn en Daan. Wat leuk om even te kunnen lezen hoe de reis is gegaan. Het eerste wat er vanmorgen werd gezegd was hoe zou het met daan en nyn zijn. En dat weten we bijdeze. Via deze weg reisen we lekker met jullie mee!!!!!

XXXX ada

• 29 Augustus 2007 - 09:41

Jesse:

Harree, mooi dat jullie al zo snel er waren, maar nu wil ik nog wel weten welk type toestel het was, want pa en ma konden het niet zien op Schiphol. Maar dat krijg ik nog wel te weten hoop ik. Heel veel plezier met jullie vleermuiskoppen ben lekker de toppers aan het luisteren :D
    Dikke kus

• 29 Augustus 2007 - 10:29

Gea:

Hey allebei,
    Leuk om even van jullie te horen. Hoop dat het laatste deel van de reis ook zo voorspoedig is verlopen. Heel veel plezier daar de komende dagen en ik wacht gespannen af naar de eerste verhalen en foto's!

Liefs, Gea

• 30 Augustus 2007 - 20:13

K-Rock:

oke dan jack in the box !! vietnam is te gek vergeet de pho ba en pho ka niet te proberen... En oww ja op dat eiland Phuock kun je een speedboot huren moet je doen vraag maar aan Jaap.. tenminste als jullie daar nog heen gaan..

Greetz K-Rock en Easy-A