Ho Chi Minh City - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Daan en Nynke - WaarBenJij.nu Ho Chi Minh City - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Daan en Nynke - WaarBenJij.nu

Ho Chi Minh City

Door: Daan en Nynke

Blijf op de hoogte en volg Daan en Nynke

31 Augustus 2007 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Lieve allemaal,

als eerste heel erg bedankt voor al jullie reacties! Erg leuk om alles te lezen! Om even wat verwarring uit de wereld te helpen, er zijn inderdaad 2 Teuns: mijn oom en THE Real Teun GEURTS :P
Het is hier nou vrijdag en vanmiddag gaan we naar een soort waterpark om wat af te koelen, want warm en broeierig is het hier... We lopen de hele dag bezweet rond, hopelijk went dat de komende weken. Omdat het hier zo warm is slapen ze niet op een matras maar op de lattenbodem met een soort matje erop. Het leek erg hard, maar als je eenmaal je draai gevonden hebt is dat prima slapen. Natuurlijk wel met een ventilator op onze neus ;)
Gister zijn we samen de stad in geweest, alweer erg veel gezien en gedaan. We zijn door de chauffeur van Jaap afgezet in het centrum en zijn toen naar de botanische-/dierentuin gelopen. Daar hebben we het grootste deel van de dag doorgebracht, met flink wat afkoelen op bankjes in de schaduw.
Verder zijn we in een historisch museum geweest en hebben we een prachtig postkantoor bekeken.
Voordat we op zoek gingen naar een taxi hebben we in een Vietnamees tentje noedelsoep gegeten, wat verrassend goed smaakte! Wel loads of koriander, dat is even wennen maar daar bijten we ons wel doorheen...
Gisteravond na het eten zijn we met Jaap en wat vrienden de stad in geweest (Daan heeft zelf brommergereden in deze crisis!) Het lokale bier was erg lekker en we hebben een leuke avond gehad.
Vanavond seafood eten met het hele huis en Jaaps vrienden.
Morgen gaan we met zn 3en voor 3 dagen naar de Mekong Delta, waar we meerdere dorpjes en drijvende markten met Jaap gaan bekijken.
Maandagavond komen we terug, misschien dan nog een berichtje, dinsdagochtend vliegen we voor een aantal dagen naar Phu Quoc.
Vanaf vandaag ben ik bereikbaar op het nummer: +84902719657
Dat was het dan weer voor nu, ik ga proberen er zo een aantal foto's op te zetten.
Liefs voor iedereen!

• 31 Augustus 2007 - 05:29

Ada:

Goeiemorgen Daan en Nyn. Sanne en Willem en ik hebben jullie bericht al gelezen (7.15 uur)ze zijn nu naar school.We vinden het prachtig om jullie te volgen wat leuk om er foto`s van te zien.Mooi vliegveld en die rooie aap wat voor soort is dat???hahaha...Hoop dat jullie gauw wennen aan het klimaat. Geniet van alles en pas goed op elkaar.Groeten en dikke tuut voor allebei. Sanne Willem Marije Ab en Ada

• 31 Augustus 2007 - 05:57

Marije:

jullie zijn bofkonten nynke, bij ons is het koud en soms kledder, het regent namelijk weer dat is irrie.
    oh ja pas op daan he, je weet maar nooit
    groetjes je liefste nichtje marije

• 31 Augustus 2007 - 08:29

Pap En Mam:

Oh wat een leuk verslag en wat een mooie foto's. Dit geeft in ieder geval alvast een indruk van jullie verblijf. De warmte zou ik ook wel eens willen voelen.
    Liefs pap en mam

• 31 Augustus 2007 - 10:40

Ellen:

Hoi Daan en Nyn!
    Blij dat jullie goed zijn aangekomen en dat jullie de eerste dagen al zoveel leuke dingen hebben gedaan. Heeft je "compu handige" moeder eindelijk de site gevonden zie ik dat er al een Ellen opstaat, ook 2 Ellens dus.
    Heel veel plezier in de Delta en groetjes en kus voor jullie 3en.

Ellen en Judith

• 31 Augustus 2007 - 11:08

Harmen En Jettina:

hallo Daan en Nynke,

dit is eerst een test, omdat op onze computer de link niet werkt naar jullie site.
    Met een trukje, geleerd van onze systeembeheerder misschien wel.

Tot later

• 31 Augustus 2007 - 11:12

Harmen En Jettina:

Dan nu echt.

Grandioos om jullie verhalen te horen. De omschrijving van het klimaat doet ons de reis naar Indonesie herinneren. Vooral rustig blijven en over je heen laten komen. en op tijd, midden op de dag, even tempo afnemen.

De foto van het vliegveld van KL doet ons weer fantaseren, om daar nog eens terug te komen. Zo mooi...

Geniet van jullie reis en laat alle indrukken op je inwerken.

Tot later,

Jettina & harmen

• 31 Augustus 2007 - 11:59

Gea:

Hey,
    Ziet er goed uit, de eerste foto's laten mooie gebouwen zien. Volgens mij moeten we maar een foto-avond houden als we allemaal terug zijn! Ik ben benieuwd hoe dat zal zijn. Veel plezier daar!

Liefs

• 01 September 2007 - 12:16

Ate:

Harree,
    Mooi dat alles goed is daar.
    Genietze en succes in de hitte!

Lators

• 01 September 2007 - 15:32

Caspar, Ineke, Kids:

Hoi,
    Geweldig om zo jullie belevenissen te volgen!! De meiden vinden dat ook erg leuk.
    Geniet en aan die tropische warmte wen je best snel.
    Ook van Oma veel groetjes, het lukt haar niet om jullie te berichten (moeten we een keertje voordoen). Ze volgt jullie berichten wel!!

groeten uit Houten

• 02 September 2007 - 10:22

Ellen:

Is het een beetje te doen met de hitte? t was gisterochtend (zaterdag 1-9) om 6 uur op kuala lumpur al 25 graden! Idd mooi vliegveld, maar was wel erg moe, dus vooral op bankje gelegen. Ik ga trouwens die foto van het vliegtuig even lenen, ik heb zelf nl de verkeerde op de foto gezet (had een KLM/MH vlucht, en er stond een KLM toestel bij de gate, dus die heb ik op de foto gezet..maar hadden toch eentje van malaysia airlines) Heel veel plezier!
    Groetjes vanuit downunder ;)

• 02 September 2007 - 10:23

Eline:

hmm had net een berichtje van ellen gelezen, zoals je ziet ben ik nog niet over mn jetlag heen...

• 02 September 2007 - 17:46

Janny:

had vanmiddag bezoek van sies en anneke.wat ik van jullie lees en zie is om jaloers op te worden heel erg mooi pas goed op elkaar en geniet er van groetjes en een dikke kus voor allebei doei janny 2sept.

• 02 September 2007 - 18:49

Jurgen En Griet:

Héeeeeee Luitjes, Ik dacht net volgens mij zijn ze al weg!!haha, hormonen,,,dan kom je er wat later achter... Maar ik lees dat alles goed gaat! Houden zo! Hier in bolsward ist kl.te weer. niks aan, we blijven jullie wel volgen,,,,vanaf nu..haha
    Harré

• 03 September 2007 - 13:32

Jesse:

Harree

Alles goed? Hier wel, ben net even naar de dokter geweest en die heeft me doorverwezen naar je grote vriend Daan, du Bois :P Wat een super vliegtuig trouwens, en jullie hebben niet stiekem in de cockpit gekeken natuurlijk. Ik zei toch dat je computerspelletjes kon doen in dat ding ;) Nahjah hoop dat het verder goed gaat met jullie en dat jullie nog veel plezier hebben. Maarjah jullie hebben dat :P En owjah Nyn, al je plantjes zijn dood .....:P

Niet dus.... Zal niet best zijn als ik niet voor planten zou kunnen zorgen.
    Nou tot snel ik spam wel weer wat.

Dikke kus