Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Daan en Nynke - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Daan en Nynke - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Daan en Nynke

Blijf op de hoogte en volg Daan en Nynke

23 November 2010 | Singapore, Singapore

Lieve allemaal,

hier zitten we dan in een internetcafe, onze laatste avond in Singapore alweer! Morgen gaan we namelijk met de bus richting Melaka, Maleisie.
Singapore is een heerlijke stad om te acclimatiseren. Alles is heel erg netjes en goed georganiseerd. Af en toe kleine straatjes (Chinatown en Little India) maar vooral grote straten met grote gebouwen. We waanden ons af en toe net in New York, al stak het tropische weer hier meteen een stokje voor...
Ons, overigens goede, hotel ligt iets boven het centrum, maar door het uitstekende openbaar vervoer zijn we binnen no time waar we willen zijn!
Heerlijk om weer het aziatische eten te mogen verorberen, het is hier een allegaar aan keukens.
Dit was het weer voor nu, ons volgende verslag volgt vanuit Maleisie!

Liefs Daan en Nyn

• 23 November 2010 - 12:32

Eline:

Klinkt goed! Ik ben wel een beetje jaloers...nu eerst maar weer eens poli doen :p

• 23 November 2010 - 12:32

Sam:

Hey toppers, klinkt allemaal al super goed daar! Heel veel plezier en hou ons op de hoogte.

xx Sam

• 23 November 2010 - 13:59

Ada:

Leuk om even te lezen hoe het met jullie gaat. Op naar het volgende verhaal.
    Menikmati en awas saling.

Salam Ada X

• 23 November 2010 - 17:06

Jettina En Harmen:

Een prima bestemming, Malakka. Je moet je realiseren, dat dit ooit de hoofdstad van Maleisië was. De Portugezen, de Engelsen en de Nederlanders hebben hun sporen hier achter gelaten.

Zo is er een echt "Stadshuys"; ga maar zoeken, de naam staat nog op de gevel.
    Als je een beetje achter dit gebouw omhoog loopt, de heuvel op, vind je een kerkruïne met grafstenen, waarop Nederlandse namen staan.

Wij vonden het wel bijzonder, zo de sporen van de Nederlanders te ervaren.

Geniet van het - in onze ogen - schone en nette Maleisië.

• 23 November 2010 - 19:46

Oma:

Lieve Nynke en Daan,
    Vanmorgen ontving ik jullie lieve brief, daar was ik heel blij mee!
    Fijn dat het jullie zo goed gaat. Ik kan jullie nu goed volgen dankzij jullie website en met behulp van "de kinderen". (deze keer ben ik -teun-dat). Met mij gaat het goed. Ik loop elke dag twee rondjes en zelfs al weer een stukje gefietst. Maar het begint hier wel koud te worden.
    Ik laat gauw weer wat van me horen en iedereen die dit leest de hartelijke groeten. Voor jullie heel veel liefs, geniet van alles. Een dikke knuffel oma.

• 23 November 2010 - 20:50

Leanne:

Na oma kan ik natuurlijk niet achterblijven :-)
    Goed, zeg, daarzo!
    Hoe was uitreiking trouwens eigenlijk of lijkt dat al een andere tijd; een andere wereld.
    Leef met volle teugen!

Liefs, leanne

• 23 November 2010 - 22:08

Judith En Ellen:

Hoi luitjes,

Wij zijn blij dat de reis goed is verlopen. Lekker temperatuur om jaloers op te zijn.
    Veel plezier in Malesia en veel liefs van ons

• 24 November 2010 - 16:09

Judith En Ellen:

Hoi Daan,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! We wensen jullie een fijne dag, maar dat zal niet zoveel moeite kosten. Veel plezier in Melaka en een dikke kus voor jullie beiden.

Liefs,

Judith en Ellen

• 24 November 2010 - 23:33

Teun:

Daan van harte gefeliciteerd met je verjaardag......
    Genieten jullie van de reis? Heel veel plezier!
    Liefs teun en leanne

• 25 November 2010 - 06:37

Koen & Aura:

Daan gefeliciteerd met je verjaardag!!

Veel plezier waar jullie ook zijn!!!

Groets

en insj allah

Koen & Aura

• 25 November 2010 - 07:39

Hanna:

Hey Daan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! En veel plezier in Melacca!
    Wat een herkenningspunten.. Melacca is een leuk stadje! Veel plezier en lekker genieten

Grxx Hanna

• 25 November 2010 - 08:00

'No Specs':

Goed dat jullie veilig aangekomen zijn en Daan van harte met je verjaardag jongen! Groet! Jeroen

• 25 November 2010 - 08:10

Remco:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Daan..
    Maak er een leuke dag van..

groetjes remco

• 25 November 2010 - 10:06

Ate En Mig:

Daan gefeliciteerd met je verjaardag. We drinken er vanavond wel een Firemannetje op.

Geniet ervan!

Gr, Ate en Mig

• 25 November 2010 - 10:07

Peter Marian Jesper:

Daan van harte met je verjaadag!!!!!

Liefs ons

• 25 November 2010 - 11:37

Ellen:

Hey guys, lekker warm zeker daar? Hier niet, vandaag krijgen we natte sneeuw en t wordt heel koud. Nyn, ik ga thanksgiving dinner maken vandaag! Niet omdat dat nou zo'n belangrijke feestdag is, maar ik wil iets met turkey en stuffing en pompoen eten :D
    Daan, facebook zegt dat ik je moet feliciteren met je verjaardag, dus bij deze ;)
    veel plezier verder! ik moet eigenlijk even studeren om niet helemaal onvoorbereid op mijn eerste werkdag (woensdag) te komen!
    xx

• 25 November 2010 - 13:11

Gea:

Hey,
    Daan van harte gefeliciteerd met je verjaardag, 27 als ik het goed gelezen heb.
    Als ik het hoor hebben jullie het erg naar jullie zin. Geniet er van en maak van vandaag (hebben jullie waarschijnlijk al gedaan) een mooie dag.

Liefs Gea

• 25 November 2010 - 13:14

Loes:

Heyy kindjes,
    leuk te lezen dat jullie een mooie trip hebben.
    Daan, jokkie, van harte met je birthday! ;-)
    Bye xx

• 25 November 2010 - 13:36

Ada:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Daan!!!! Maak er maar een mooie dag van.
    Veel plezier daar en geniet ervan.
    XXX Ada en natuurlijk ook Nyn XXX en gefeliciteerd.

Groetjes Ada

• 26 November 2010 - 02:13

Gritta En Emiel:

wat grappig, hoorde via via dat jullie ook in Maleisie zijn. wij zitten nu in KL. we zijn 6mnd aan het reizen door azie. heerlijk!!
    misschien komen we jullie nog toevallig tegen. in ieder geval geniet er maar lekker van.

tut

• 27 November 2010 - 14:26

Jannny:

Daan nog van harte fefeliciteerd met je verjaardag.Ben een beetje jaloers op jullie. Het is hier koud en bij jullie lekker warm . leuk verhaaltje en nu opnaarhet volgende . Ben benieuwd naar de volgende belevenissen liefs janny